وبلاگ مقالات حوزه اهن الات در بازار داخلی ایران

در این وبلاگ کلیه مقالات مرتبط با حوزه اهن الات و معادن ارائه می گردد.

وبلاگ مقالات حوزه اهن الات در بازار داخلی ایران

در این وبلاگ کلیه مقالات مرتبط با حوزه اهن الات و معادن ارائه می گردد.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از چیزها به طور منظم از آهن جامد یا آهن فرفورژه در نمونه‌های باستانی ساخته می‌شدند، اما بعد از انقلاب صنعتی این موارد عمدتاً توسط فولاد تغییر یافتند. می توان از آن برای ساخت انواع مسائل تمیز و بدون جوشکار استفاده کرد. در این متن، ویژگی‌های کاملاً متفاوتی را که آهن و فولاد را از هم جدا می‌کند، جایی که آهنگرها می‌توانند فولاد ارزان قیمت بگیرند و سیستم درجه‌بندی که برای تشخیص انواع فولاد از یکدیگر استفاده می‌شود، یاد خواهید گرفت. فولادهای کربنی معمولی‌ترین نوع میله‌های آهنی ساختمانی هستند، اما اشکال دیگری مانند فولاد ضد زنگ و میله‌های کامپوزیت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. قاب های مهاربندی شده متحدالمرکز ویژه (SCBFs) یکی از رایج ترین ساختمان های فولادی برای مقاومت در برابر صدها زلزله در مناطق زلزله خیز هستند. دوام. سازه های فولادی در مقابل آب و هوا بیشتر از آهن مقاومت می کنند. نیروهای افراطی دیگر بهتر است در برابر باد و باران به خوبی مقاومت کند. در ساخت و سازهای مدرن، فولاد اغلب به عنوان جایگزین آهن مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا در نتیجه استحکام بیشتری دارد و در برابر فشار و کشش بهتر مقاومت می کند. همچنین شکل پذیرتر است. اگرچه می توان بنزین را بسیار کارآمد ساخت، زیرا مشعل های گلوله های چوبی آگاه هستند و از آن بهره برداری می کنند، با این وجود دود غلیظی از کربن خارج می کند.

اگرچه این مقاله بر روی استراتژی‌ها و پیشرفت‌های مربوط به مقابله با اجزای سازه‌ای فولادی، به‌ویژه تیرها تمرکز دارد، اما "مقابله" از نجاری چوبی حاصل می‌شود. اسکلت فولادی تأثیر عمیقی بر نمای بیرونی ساختمان ها داشت که اکنون بر بنایی باربر تکیه نمی کنند. آهن عنصر اساسی (معمولاً 95٪ به علاوه) هر آلیاژ فولاد است، احتمالاً اولیه ترین مصالح ساختمانی ممکن است برای ساختمان ها، وسایل نقلیه، لوازم خانگی و آنچه شما دارید وجود داشته باشد. همچنین رنگ های محافظی وجود دارد که می توان از آنها برای پوشش فولاد یا آهن استفاده کرد. چدن کاملاً مستحکم خواهد بود، با این حال ساختن اشیاء کوچکتر مانند سیم نازک بدون از بین رفتن چقرمگی آن خسته کننده است. سپس باید از آهن برای ساخت انواع اشیاء مختلف استفاده کنید. برای تهیه آن ابتدا باید آهن را تصفیه کنید و سپس آن را با کربن مخلوط کنید. ذوب سنگ آهن با کک برای ایجاد آهن خام یک روش ساده برای پردازش آن است و معمولاً یک مرحله میانی در دوره پالایش است. سپس آهن خام برای کاهش مقدار کربن موجود در آن پردازش می شود و آن را به فولاد تبدیل می کند. اگر بیش از 2 درصد کربن داشته باشد، به عنوان یک محصول متمایز به نام چدن شناخته می شود.

یک آلیاژ آهن تنها می تواند تا 2% کربن داشته باشد و با این وجود به عنوان فولاد شناخته می شود. چرا برخی از فلزات را فلزات ضعیف می نامند؟ از نظر فیزیکی، فلزات پس از انتقال نرم (یا شکننده هستند)، انرژی مکانیکی ضعیفی دارند، و نقطه ذوب پایین‌تر از این فلزات واسطه هستند. اکثر آنها نسبت به فلزات واسطه نقطه جوش کاهش می یابند. فلزات واسطه دارای خواص بدنی زیر به طور گسترده هستند: آنها رسانای خوبی برای گرما و الکتریسیته هستند. به جای استفاده از تمام چراغ های اتاق، سعی کنید فقط آنچه را که باید روشن کنید. یکی از این اتو فرها احتمالاً برای افراد مناسب‌تر است، اگرچه ممکن است اولین باری که امتحان می‌کنید واقعاً آسان نباشد. محصول دیگری که در بالای تابلوی رتبه بندی قرار گرفته است. این کاری است که بسیاری از اتوهای سرامیکی نمی توانند انجام دهند. ممکن است آنها را ذوب کنید. می توانید سنگ های باز پر شده با سنگ آهن را بشکنید، آن را ذوب کرده و به صورت میله های آهنی خالص در آورید. یا از طریق استفاده از دستگاه الکترولیز 'H' برای تجزیه آب به گازهای تشکیل دهنده آن. هزینه های یک نرم کننده آب به شدت به نوع نرم کننده آب و نوع انرژی مورد استفاده بستگی دارد، بلکه به سختی آبی که نیاز به نرم شدن دارد و مصرف آب نیز بستگی دارد. 

قیمت نیروی کار با استفاده از هزینه معمول یک تن محصول در رابطه با تعداد پرسنل مایل و مستقیم درگیر و دستمزد نیروی کار آنها محاسبه می شود. اکثر آنها در سایه سفید یا نقره ای هستند و عموماً براق یا براق هستند. فلزات واسطه علاوه بر این، چگالی بیش از حد و بسیار سخت هستند. فلز واسطه، هر یک از اجزای شیمیایی متنوعی که دارای الکترون های ظرفیتی هستند، یعنی الکترون هایی که می توانند در تشکیل پیوندهای شیمیایی در دو پوسته به عنوان جایگزین تنها یکی شرکت کنند. تمایز اولیه بین فلزات واسطه و فلزات واسطه داخلی این است که اتم های فولاد واسطه الکترون های ظرفیت خود را در بیرونی ترین اوربیتال d دارند در حالی که اتم های فلزی گذار داخلی الکترون های ظرفیت خود را در اوربیتال f لایه الکترونی ماقبل آخر داخلی دارند. آیا آلومینیوم فولاد ضعیفی است؟ اکسیدها در مقایسه با فلزات تصفیه شده، اشکال شیمیایی پایدارتری از فلز هستند، بنابراین طبیعت همیشه در تلاش است تا فلز تصفیه شده را به نوع منحصر به فرد خود احیا کند.

  • ۰۰/۱۰/۱۴
  • صنایع اهن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی